View Single Post
Selv følgelig kan man være lykkelig heronist. Opiat bruker. Hvertfall her i norge.

Jeg lever et tilsynelatende normalt liv. Jeg er 30år gammel er ungufør. Står opp tidlig hver dag å gjør daglige gjøre mål. På kvelds tid er jeg i garasjen å skrur bil. Å ute Med venner å råner

Har leilighet ilag med kjæresten å vi reiser til spania vinter halvåret

Jeg har gått på morfin preparater i 6år i igjennom legen 600mg dolcontin/morfinsulfat pr døgn.

Å jeg Vil si jeg har et meget sundt liv å godt liv. Å jeg har det veldig bra slik. Å det er veldig få som jeg omgås med som vet jeg går på sånne medisiner

Men det er ikke mer en 6år siden jeg satt på bar bakke som heronist å ikke ville leve lengere. Nå har jeg det veldig godt å elsker livet mitt. Bil/mc skruing i garasjen ilag med kompiser

Du kan være rusmisbruker i norge å ha det veldig godt. Men di fleste har ikke disiplin nok til å hold seg til bare en dose medisin å til bare en type stoff. Og må gjerne ha flere doser. Må gjærne ha beroligende itilegg. Kanskje røyke bønne også.

Men alle har mulgihet å ha et godt liv selv med en opiatavhengighet. Det finnes LAR og snart hab behandling som vil gjøre det bedre for di opiatavhengie