View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fått en del positivt og noe negativt. En skikkelig bad trip på psykedelia er definitivt det skumleste en kan oppleve, men tror man kan få mer ut av bad tripene så lenge man ikke blir traumatisert.

Fikk sett ting fra et helt annet perspektiv og skjønte hva jeg ville få ut av livet. Ble lettere å bry seg mindre om å dumme seg ut, fikk også mer innsikt i hvordan folk med mentale lidelser kan ha det.

Uten å ha tatt psykadelia er det nesten umulig å tenke seg til hvordan en med fks schizofreni, ocd osv opplever hverdagen og hvor lite kontroll vi faktisk har over vår egen psyke.

Det negative var vel bad trips så skumle at det er ubeskrivelig og en sterk depresjon første gang. Er glad for at jeg prøvde det men hadde nok ikke turt å ta det hvis jeg visste hvor skummelt bad tripsene hadde vært.

Tror folk flest burde tenke over risikoen mer før de bestemmer seg for å ta psykadelia. Det er en risiko for å få hppd, schizofreni, dissosiativ identitetsforstyrrelse, angst og depresjon som kan vare livet ut

Folk flest som skal ta psykadelia tror det bare gir hallusinasjoner med en god rus, men perspektivet man får av psykadelia er egentlig den største delen av effekten til slike stoffer.

Det er fullstendig umulig å forstå hvordan det perspektivet føles uten å ha prøvd psykadelia. Derfor tror jeg alle som har prøvd psykadelia kan si seg enig l at effekten de fikk ikke var i nærheten av hva de forventet den skulle være .