View Single Post
For å svare TS:
Jeg kjøpte en hore til en kompis som fortsatt var jomfru etter han fylte 18 en gang i Amsterdam. Han ble veldig fornøyd lol, og han ville aldri i verden ha landa en like pen jente uten å betale for det. Om du behandler dama med respekt, bruker kondom og har litt sosiale antenner og ikke handler mus av en som åpenbart er ukomfortabel så ser jeg ikke noe problem med det.

Personlig hater jeg kondomer med en lidenskap så horer er dessverre ikke noe for meg, uansett hvor chill det virker

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et problem jeg stadig ser i diskusjoner som omhandler prostitusjon er at enkelte ord får en bredere betydning hos enkelte debattanter. Når Anonym bruker sier han er for legalisering av sexkjøp kan han faktisk samtidig være imot mishandlingen, løgnene og tvangen som forekommer i dette miljøet.

Flere katolske prester har blitt anklaget for pedofili og mishandling av unge gutter, betyr det at jeg må være imot Katolisismen i helhet for å demonstrere hvor imot pedofili jeg er eller holder det at jeg sier at jeg tar avstand fra pedofilien? Følger vi samme resonnement som jeg ser angående prostitusjon så er samtlige katolikker med på å støtte pedofili på samme måte som alle horekunder støtter vold og misbruk av kvinner.
Vis hele sitatet...
Denne mannen er klok!
Enda et eksempel: bare fordi jeg ønsker å legalisere cannabis og en rekke andre substanser så betyr det ikke at jeg er for organisert kriminalitet, menneskesmugling, kidnapping, tortur og alt det andre faenskapet som forbudspolitikken har medført.

Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner. Å forby et relativt harmløst produkt som millioner av mennesker benytter seg av pga. arrogant moralisme sender bare penger rett i hendene på kriminelle bakmenn.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så fordi man i Nederland har sett flere trafficking offre med legalisering så går det ikke ann å legalisere uten at det blir flere trafficking offre av det?

Hva med dette systemet:
1. Den prostituerte må registrere seg med bankid
2. Må ta 20% skatt
3. Med skatten så finansieres et månedlig møte for ny-registrerte prostituere med politi/psykolog/advokat som skal hjelpe til med å avdekke folk som ikke gjør det frivillig.
4. Kundene må og være registrert i systemet med bankid for å få kontaktinformasjonen til de prostituerte og det logges hvem som har hentet informasjonen til den prostuerte slik at kunden kan tas dersom han gjør noe han bør straffes for.

Tror du andelen trafficking offre ville vært høyere eller lavere blant de registrert i dette systemet fremfor dagens marked hvor alt er fritt vilt?
Vis hele sitatet...
Merkelig hvordan dette forslaget ble glatt ignorert av forbudsforkjemperne