View Single Post
Tusen takk for en meget opplysende tråd!
Har nå bestemt meg for å prøve syre med 2 gode kamerater. Vi har tenkt nøye igjennom dette å funnet ut at nå er tiden inne for å utforske denne mystiske verdenen, men vil bare komme med et par spørsmål til dere med litt peilig. (Har lusket rundt på forskjellige tråder og forum, men hører veldig mange forskjellige svar på mine to neste spørsmål)

1. Vi tre kameratene sitter på tre lapper som inneholder 200 mikrogram (ble vi fortalt av den politlige mannen som ga oss det) vi tar i utgangspunkt at dette er sant. Mitt spørsmål er da: Er det passende å ta en halv lapp vær? (er vel bedre med for lite enn for mye i første omgang?)

2. Hvor lenge vil en gjennomsnittlig trip vare? (noen sier 6-10 timer og andre 10 - 14 timer) Og eventuelt hvor lang tid bør det gå før man omgås med andre folk igjen, uten å vekke noen misstanke? (f.eks: i den 8 timen vil man bare virke stein for andre mennesker da?)

Håper dere kommer med noen kloke svar til meg

Btw denne siden tror jeg kan være nyttig for mange første gangs trippere på syre. Er vel å merke mye av det samme som trådstarter har sagt da, men litt mer om dosering, priser og diverse andre pointers =)
http://www.pluto.no/doogie/GA/blekka/ga155/lsd/lsd.html