View Single Post
Jeg begynte med psykedelika i en alder av bare 16 år. (Ren idioti grunnet uvitenhet) Jeg merker nå i ettertid, 5 år senere, at dette så absoludt har forandret hjernen min. Tankemønsteret er endret til det ugjennkjennelige.

Jeg var uviten om psykadelikas effekt, tenker nå spesielt på det naturlige tryptaminet psilocobyn (riktig stavd?) og tryptaminer som 5-MeO-DipT. Jeg brukte de aldri for å få mer selvinnsikt og bedre innsikt i livets mange spørsmål. Jeg brukte de for morro, men samtidig ga de meg ganske mye selvom jeg aldri ba de om det. Jeg ble på mange måter mer voksen. Begynte å filosofere om ting generelt sett utenom rusen og jeg klarte meg meget godt på skolen. De fikk meg til å innse hvorfor mine foreldre kranglet og hvorfor jeg var som jeg var. Jeg kom til mange konklusjoner om livet som jeg fremdeles bruker som fasit ved mange situasjoner.

Jeg må si at jeg har vært heldig med dets effekter på min hjerne. Jeg er blitt kvitt min enorme sjenanse og nervøsitet og jeg driter også totalt i andres meninger om meg. Dette har sikkert veldig mye med at jeg har blitt eldre, men jeg tror også at det er tryptaminene som har hjulpet meg mye. Men som sagt, jeg tror jeg har vært heldig.

KP 4 u mentalmelt.