View Single Post
Mulilg dere misforstod meg her.

JEG personlig er relativt interressert i pyskadeliske stoffer. Jeg leser alt jeg kommer over det, både her inne og andre steder. Personlig mener jeg dette var en meget god og givende post. Selv om jeg ikke har noen erfaringer med psykadellika enda, så vet jeg med meg selv at jeg skal prøve det. Og da skal jeg ta alle mine forhåndsregler. Jeg har VELDIG lyst å prøve det allerede nå, men jeg vet med meg selv at jeg ikke er klar for det. Dermed vil jeg si at jeg tar en tripp ganske så seriøst, og derfor tror jeg dere misforstod litt.

Det jeg mente, var at om man ikke vet om begrep som feks. badtrip, setting, tripsitter o.l, og om man tar psykadellika "bare for å gjøre det", så kan man fint få en fin tur. Jeg snakker ikke om personlige erfaringer (har som sagt aldri prøvd), men jeg snakker om hva jeg har blitt fortalt av flere.
Poenget med innlegget mitt var å få fram en litt annen side av saken. Hvorvidt det er lurt å vite om den siden skal ikke jeg spekulere i, men jeg mener likefullt at det er viktig. For i første innlegget (som forøvrig var et glimrende tilskudd til nFF, mentalmelt!) kommer bare en side av saken frem. Selvsagt er dette den "riktige" måten å resonere seg fram til om man skal prøve psykadellika eller ei, men det er likefult en annen metode som KAN fungere vel så godt: gi faen, og bare innta det.

Som sagt kan dette være ulurt, men jeg mener nå at det kan være greit å få alt på bordet.
Beklager hvis min forrige post var uklar, håper dette gjorde den litt lettere å forstå hva jeg mener.