View Single Post
Hei. Så jeg har fått beskjed av mange at de synes jeg skulle prøve å få meg jobb som erfaringskonsulent om jeg fikk skikk på livet mitt, og en fyr her på forumet gav meg en idé om å promotere meg selv online.

Så jeg begynte å tenke litt over det, og gikk til innkjøp av webhotell og domene hvor jeg nå har satt opp wordpress (eller de gjorde det for meg). Altså jeg har egentlig ganske greie tekniske ferdigheter, men jeg har ikke øye for design i det hele tatt - min kreativitet stopper på en måte med ordene mine.

Det jeg tenkte på, var altså da å promotere meg selv og min kunnskap fra ett liv med rus og psykisk sykdom da det har skapt ett noe spesielt sett av erfaringer (har hatt ekstrem sosial fobi, samt jeg har hatt en dissosiativ lidelse hele livet). Så disse plagene jeg har hatt, har gjort at helsevesenet ikke helt klarte å hjelpe meg, og jeg ble nødt til å søke informasjon selv for å løse mine floker. Jeg er langt fra unik sikkert, men det virker uansett som om mange finner trøst i mine råd.

Jeg hadde også lyst til å skrive noe om det å bruke psykedelika, MDMA og ketamin i forhold til å behandle egne psykiske lidelser (selvsagt ikke for å anbefale, men tilby et mer reflektert syn på hvordan dette kan fungere), samt veilede de som er desperate og kommer til å velge dette uansett - altså tilby meg å være en slags digital/online tripsitter for de som ønsker det.

Noen i en annen tråd advarte meg fra å gjøre dette, og når jeg spurte om en utdypning på hvorfor så fikk jeg aldri svar, så om noen har tanker om dette så tar jeg i mot kritikk med takk. Og gjerne vær grundig hvis du ønsker å kritisere, sånn at jeg får litt innblikk i hva du tenker bortsett fra å kalle meg for en jævla idiot som tenker på dette.

Altså, desperasjonen med å leve med en sånn psykisk lidelse har fått meg til å prøve det meste for å prøve å få skikk på meg selv, så jeg har litt erfaringer med det - og disse vil jeg dele med andre for å kanskje kunne hjelpe de.

Dette ville vært en gratis tjeneste, bare så det er sagt - men jeg er villig til å betale for hjelp med et mer profesjonelt oppsett av WordPress.