View Single Post
Dette er enkelt. Så lenge du ikke har drept noe, eller gjort noe "major kriminal offence", så kommer du inn.
Alle "store" forbrytere er registret hos USA. Enten Norge ville dette eller ikke. Men har du stjålet små snacks i butikken, sniket på trikken, unlatt å betale et par inkasso varsel, med betalings anmerkning, så har det ingenting å si.

Har du masse tattoos derimot, så vil du bli tatt til siden (eller om du har mye skjegg, og hettegenser). Amerikanerne er ekstremt fordomsfulle i kontrollen. Min lillebror, som er tato artist, og ser litt som skeptisk ut, ble tatt inn hver eneste gang. Eller nei, han ble tatt til siden, for en del hyggelige spørsmål, bare for å se om hva slags person han er.. og han sjarmerte dem hver gang.


Før in Esta, uten å si at du er spion, eller har smitte sykdom, så kommer du inn. Dette er ingenting å bekymre seg over. MItt tips.. betal og bestill NÅ!! Ikke vent. Så dobelt skjekker du om ei måned.. om alt er registrert.. for DETTE fikk jeg trøbbel med. Rett før jeg dro, stod det plutselig at jeg ikke var registrert.. noe jeg faktisk var.. ringe ambasaden, og dem sa at alt skulle være greit. Så... ja.. vær tidlig ute.

Have fun! Statene er artig

Ps... har du vært i forsvaret (verneplikten).. bare si at du er veteran, eller noe sånt. Da forguder dem deg.

Jeg forøvrig er veteran fra Afghanistan... og dem leste av en caps jeg hadde, og spurte.. etter det, ble jeg og familien fraktet gjennom flyplassen, og fikk mat og gratis transport .. hele hopprennet ^^,

Hvit løgn skader ingen for din del.