View Single Post
Okay, så jeg har blitt tatt av politiet for noen bestillinger, og de var helvetes nære med å finne lsd'en jeg hadde i huset mitt.

Men anyway,
1. IKKE kjøp BTC(bitcoin) med ditt eget bankkort, be en venn gjøre det.
Så for å betale vennen tar du ut i mindre transaksjoner over tid slik at politiet ikke mistenker noe, det jeg merket politiet reagerte på da de gikk gjennom transjaksjonen mine var store summer til venner, med store mener jeg egt. bare summer på 200+

så ta ut summer på 75-100 kroner med noen større mellomrom.

2.
Når du har fått BTC må du tumble de, det finnes flere btc tumblers på deep-web, har desverre ingen linker så det får dere søke opp selv, pass på å gjøre mye research først på tumblerne.

3.
før du gjør noe som helst annet f.eks. installerer TOR browser bør du ha en ekstern minnepinne med Tails på (ett eget OS som er sikkert og nesten null sjans for å bli tatt)
Denne minnepinnen gjemmer du på ett bra sted hvergang du er ferdig.

4.
Når du har skaffet deg en minnepinne med Tails (du finner flere tutorials online på hvordan du gjør dette)
kan du boote opp Tails og laste ned TOR browser, der i fra finner du en sikker nettside å handle på, jeg anbefaler "hansa market" dette finner du med ett enkelt "Grams" søk.

5.
hvis det er mulig finner du et hus som er forlatt som ikke ser for shabby ut. Hvis dette ikke er en mulighet kan du finne en ulåst postkasse til f.eks. vinmonopolet, eller et annet selskap så får du stå opp tidlig vær morra å sjekke postkassen uten å bli merket, hvis dette heller ikke er en mulighet kan du bestille hjem til deg selv, dette er betydelig større risk men hvis du ikke etterlater deg noen digitale spor som onkel blå kan følge er det nesten null sjanse for at du blir tatt.

6.
HOLD DEG RUSFRI, for god sake ikke ta noen rusmidler mens du venter på pakken ettersom det er stor sjans for at du vil miste troverdighet hos politiet hvis du tester positivt på en urin-prøve. dessuten kan du være så uheldig at du får en ruskontrakt og dermed ikke kose deg med pakken du har bestillt.

7.
vent på pakken, det sikreste er å bestille LSD, helst fra lav risiko land, nederland er ikke å anbefale ettersom selv små pakker blir stoppet å sjekket der ifra. Tyskland er et greit land å bestille fra derimot. Jeg har fått gjennom alle LSD bestillingene mine derifra.

8.
Thats it, dette er bare tatt fra mine egne feil, håper ingen andre kommer utfor det som har skjedd med meg