Tråd: EUROPA Roskilde 2016!
View Single Post
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Uglemos Vis innlegg
Skal du ha billett nå, må du kjøpe fra Finn eller lignende. Jeg sjekket den danske versjonen av Finn (Den Blaa Avis) og der var det 215 annonser om Roskilde Festival, men de fleste av disse var personer som ønsket å kjøpe billett.
Ser ut som de tilbyr rundt 2 500 for en billett, noe som vel er ~3 000 norske.

http://www.dba.dk/billetter/billette...val&iswildcard
Vis hele sitatet...
Ja, har sett folk kjøpe for 4000-5000NOK tidligere..
Burde også sies at visst du kjøper igjennom facebook sider ol har du ingenting/lite å si når du blir svindlet. Mens med Finn.no og kanskje også dba.dk har du litt mer sikkerhet.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Telt, teltplugger, lommelykt, laken til luftpute, tynn dyne, bardun, liten presenning, putetrekk, våtservietter, strips, gaffa, hatt, solbriller, lypsyl, solkrem, tannbørste, shampoo, antibac, øreplugger, badebukse, regnponcho, masse sokker, endel tskjorter, to jeans, noen shortser.
Muligens lurt å ta med seg gummistøvler også.
Vis hele sitatet...
Det er også ingen krise om du glemmer noe, da det absolutt meste kan enten kjøpes på festivalen, eller på dagligvarebutikken i Roskilde by.

Kjøper selv ting som antibac, våtservietter, dopapir, solkrem og tannbørste i Køben eller i Roskilde by, da jeg pakker minst mulig ting. Kaster for det meste alt av den slags når jeg drar hjem igjen uansett