View Single Post
Nei vel? Har det skjedd en endring?

Nei vel? Har det skjedd en endring? Ikke at det er direkte relevant, den var planlagt å åpnes 11 september 2011.

Til Kinseek:

Hvordan skal jeg svare...

Si en nazist bygger et museum rett over eller ved siden av en tidligere synagoge eller gravlund, og i tillegg åpner dette på en viktig jødisk dag, hva forteller det deg symbolsk?

Jeg legger med en link til NY post.
http://www.nypost.com/p/news/nationa...WS0lXuAnQau5uL

Det er ikke så rart at få vet om dette, media her i Norge er veldig flinke med å ikke nevne denne lille flaue detaljen. Det henger sammen med den politisk korrekte feige skiten som er journalister her i landet (man må for all del ikke sette muslimer i dårlig lys, men jøder er det en annen story dermed).

PS: Jeg var for treig til å endre så jeg ble nødt til å legge opp et nytt skriv.

Jeg må legge til igjen at disse som bygger dette monumentet selvfølgelig ikke er åpne om det, de lyver så mye de kan for å dekke over sannheten. Man må huske på at fundamentale muslimer (moderne terminologi er nå "radikal) tolker alt som står i den boka bokstavelig, deriblant tanken rundt "taqqiya", altså påbudet som sier at det lov å lyve for å utbre islam blandt ikke-muslimer.