Tråd: Sobril
View Single Post
Sitat av saviour Vis innlegg
Prøv å jobbe noen ganger i sommer uten sobril, så du ikke må ha det for å klare jobben. Går jo an å ha en i lommen. Benzo brukes best minst mulig, da fungerer det og man kan ta når det er krise. Tar du uten å trenge det blir det for ofte for fort og toleranse kommer til å øke.

s
Vis hele sitatet...
Jeg har forsøkt, men har jeg ikke sobril så ender det opp med at jeg røyker cannabis istedenfor. Noe jeg helst vil unngå, da det går over til misbruk.

Brukte det i fjor over 5 mnd, men var da ikke klar over det med toleranse.
Jobben tar 4-5 timer, så det er umulig for meg klare stå i det uten noen form for hjelp.

Jeg har en personlighetsforstyrrelse der sosial fobi er den største delen av diagnosen. Gått i behandling over 6 år + .Forsøkte meg uten sobril to ganger i fjor, men da ender alt fokus på angsten. Klippet skeivt, rygget inn i et tre f.eks. Fortsetter jeg slik så mister jeg jobben. Jobben gir meg så mye tilbake, da jeg kommer meg ut døra sommers tid. Det er samtidig godt føle på at andre har behov for akkurat min hjelp.

Samtidig som det gir litt ekstera inntekt på uføretrygd. Mtp toleranse så skal jeg nå ikke ta mer enn 10mg hver gang det skal klippes gress.
Verste fall så blir det opp mot 20mg de siste månedene.