View Single Post
Etter første turen med MDMA, hvor det ble alt for mye av det gode, var allting fremmende, plastig, fasade-aktig. Det var surrealistisk på en måte att føle min egen kropp og interagera med andre s.k. mennesker.
Det gikk over etter ett par uker uten gress.

Andre gang var værre. Da var det etter en trip på syre. Ovanstående symptom ganger ti, paranoia som var helt till helvete. Kunne ikkje henge med bestevennene mine fordi jeg var helt sikkert på att jeg hørte dem planlegge å drepe meg første gang jeg prøvde meg utanfor leiligheten siden trippen.
Jobbet med kundeservice i butikk, så ett stendigt fløde med menneksker, svettig angst over allt og inget, førstod meg ikkje på sociala sammanhang som førr, att prate med mennesker om alldaglige ting føltes som att stå i en realityshow og jeg undra stendigt hvor de satt kameran.
Stendige tanker på att bare gjøre livet kort. Vi ska jo alle dø en dag, varfor ikkje idag, gick som ett mantra, føljt av en ulike metoder på å ta livet av mæ.

Når den episoden begynte o ebbe ut, tok forhålldet med kjæresten slut. All min paranoia, dødfødde tanker, kom igjen med full kraft.
Det er ett år siden nå, veldig tåke år. Masse dop, fylll & dårlige beslut. Sånn som en ikkje bør tackle det.

DP/DR er nesten helt borte nå, eller så har jeg vant meg vid den.
Kvar er angst og en gnagende følelse av att jeg har vært på en sida som får meg att undre vad vitsen er. Har alltid vært klar over att livet er meningsløst i grund, men nå er det svårare att motivera sig till å putte ting mellom meg og hålet. Jobb, klær, ting i plastik, lån på bank, kjærester, kids. Allt dette som man setter mellom en och døden før å hålle den på avstand vill jeg ikkje lenger ha.

Hvor har livet villkor endrets for deg? Hvordan føler du deg efter tomheten?

Mitt råd er jo gjøre det jeg mente å gjøre. Legg ned drugsen, trene, tvinge dig ut sosialt.
Livet er programmert i deg siden barnsbein. Du må bare manipulera det til det du vill att det ska vara.
Hacka mjukvaren, dvs, bryt ditt beteendemønster, endre vaner, karve nye stier i skallen.

Eller bara la det sinke in, fatalistisk, og se på når verdens under vissner ett etter ett med dine forestellninger om den. Verden er vakker, men uten ett mål eller agenda, er den bare en estetiskt hypnotiserende massaker av det organiske.

Men som mange sier, weed.
Legg det på hylla ett par uker.
Sist endret av travaxa; 10. april 2016 kl. 12:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.