View Single Post
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Trådstarter
82
Hallo igjen!

Vil komme med en oppdatering, føler meg mye bedre, angsten har dabbet av veeeldig. Tok en spontantur til Stockholm med mine kompiser, drakk kun alkohol og festa hardt begge dagene med. Hadde time of my life, nøt virkelig livet og når jeg våknet opp følte jeg meg verken mer eller mindre depersonalisert. Så er på samme sted.

Eneste tankene som streifer meg noen ganger er hvordan ting ser ut, noen ganger føles det ut som det er sånn alltid jeg har sett det og noen ganger så føles det litt annerledes. Prøver å ikke legge så mye tanke i det, men det stirrer meg i ansiktet. Er i naturen min en livsnyter som gjør ting spontant, hater å kjede meg og hater å ikke være med mennesker og spre glede å ha det fett!

Tror akkurat det har hjulpet meg mye mer enn trening, sunt kosthold og avhold fra drugs. Syns det er litt skummelt å sitte alene og titte rundt på rommet fordi føler bare alt står stille - av en eller annen grunn så føler jeg at det var mer "liv" i ting før.

Må bare si det at jeg har ikke misbrukt MDMA, jeg tok det 1 gang med en altfor stor dose og fikk konsekvenser av det. Med den nedturen og forsterket angst, så la jeg fra meg weed også som da gjorde at jeg fikk flere symptomer. Er snart på 2.5 mnd, og føler meg relativt bra forhold til før!


Tuuuuusen takk for all respons, virkelig god gjeng her og er veldig glad for at jeg registrerte meg på forumet!

Sitat av Løkken Vis innlegg
Ikke spre bullshit. Ingen grunn til overdrive så sinnsykt om MDMA. Ingen som kommer til å tro på deg når du sprer løgner.

Jeg har kjent sikkert 200 personer som har jevnlig tatt MDMA over lengere tid og mellom 200-500 bekjente. Snakker folk som tok det flere ganger i uka, på fester med hundrevis av personer der MDMA ble tatt av så og si samtlige. Har aldri sett eller hørt om noen som har endt opp slik eller hatt noe forferdelig skje med noen pga MDMA.
Vis hele sitatet...
Er veldig enig, men veldig individuelt har jeg lagt merke til, om folk tåler MDMA eller ikke. Men har du ikke testet stoffet ditt så kan du heller ikke klage på at du tok MDMA og ble "ødelagt", når du in fact ikke vet om du fikk MDMA, MDA eller Meth. Og X Test stoffet deres!