View Single Post
forhistorie:

fredag:
er på fest eks-veninne overdoserer stort på xanax 1mg og havner på legevakta...

lørdag:
besøker eks-veninne på sykehuset, etter litt overtalelse får jenta lov å reise hjem sammen med mammaen og broren sin.

søndag:
eks-veninne beskylder meg for å ha gitt henne pillene. som kjent har jeg brukt mye av disse pillene og det ligger ikke mye vekt i ordene om at jeg -IKKE- ga henne pillene.

selve saken:

jeg har selv tatt disse pillene (da vi kom på sykehuset og var på venterommet fredagen kom en lege med en klipspose med 3 av disse dropsene som jeg gjenkjente). jeg er villig til å ta en urinprøve for å bevise min uskyld og berolige min familie slik at de ikke tror jeg har havnet "utpå" igjen.

problemet er jo det at jeg faktisk har tatt disse pillene og en positiv urinprøve er ikke bra for min sak... i tilegg til det faktum at om jeg evt ikke blir trodd i denne saken kan jeg bli siktet for drapsforsøk.

løsningen:
siden jeg mest sannsynlig ikke pisser reint på benzo, har jeg bestemt meg for å prøve en ny vri utenom det vanlige... istedenfor å kjøre en komplett rensing med 2000liter vann m.m.
vil jeg prøve å få positive utslag på mest mulig... altså uten å ta de aktuelle stoffene, men substituter som gir falske utslag.

jeg vet at solsikkefrø kan slå ut som opiater, men jeg trenger flere "tips". har letet rundt og www.erowid.org og begynt å lage meg en liste over hva jeg kan ta for å få disse falske utslagene.

som sagt er jeg uskyldig i denne sammenhengen, men siden jeg misbrukte stoffer veldig mye ifjor veier ikke ordet mitt så mye i denne saken. og dette er en ord-mot-ord sak

avslutning:

grunnen til at jeg vil ha så mange positive utslag som mulig er da for å kunne kreve en ny prøve og dermed få litt ekstra tid så kroppen skiller ut alprazolamen...

takker for all hjelp og innspill

edit: takker Sinister, skulle brukt søkefunksjonen før jeg lagde ny tråd
Sist endret av naiSt; 28. januar 2008 kl. 17:55.