View Single Post
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
558
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Det er bedre å røyke en joint mens man gjør noe, enn å røyke det fordi man ikke har noe å gjøre.
Vis hele sitatet...
Det er bedre å røyke en joint fordi man ikke har noe å gjøre, enn å røyke det fordi man vil bort fra hverdagsproblemer og slit og mas.

Jeg tror de fleste her på forumet er enige om at rus, generelt sett, er skikkelig digg. Til og med de som har ødelagt livet sitt pga. rusmidler liker jo å ruse seg - det er jo tross alt en grunn til at man fortsetter. [misforstå meg rett - jeg mener ikke at de som har det aller verst liker tilstanden sin, men at de har det best når de er rusa]
Det som er, alltid har vært og alltid kommer til å være viktig er måtehold. Det er bortimot umulig å stoppe en 16-åring fra å ruse seg, men det burde være mulig å påvirke ham/henne til å passe på bruken sin litt. Hovedgrunnen til at jeg liker OP sitt innlegg så godt er at han aldri ber folk holde seg helt unna rusmidler - han prøver bare å forandre litt på holdningene til ungdom. Hva man får ut av posten er jo opp til hver enkelt, men vi kan alle har godt av en liten påminnelse nå og da.
OP traff meg veldig bra med store deler av posten sin, og den legger seg nok sammen med en del andre tråder i den delen av bakhodet mitt som passer på meg når jeg skal ruse meg.

Bleh, det ble mye usammenhengende svada. Satser på at posten er les- og forståbar for de fleste :>