View Single Post
Sitat av Fashen Vis innlegg
ikke frekt ment(og heller ikke noe personangrep i tilfelle noen tror det) men hvordan kan du forsvare 15voldssaker?
er det selvforsvar er det greit nok. men 15voldssaker som er selvforsvar har jeg vanskelig for og tro.
og til deg som snakket om ghettomiljøer. det er svært få sånne miljøer her i norge.. og jeg tviler da at hurum har et stort problem med sånne miljøer.
men for all del. kan hende du er en kjempegrei kar og alt det der. og kanskje medisineringen hjelper.. får jo håpe det og ønske deg lykke til vidre.. uten vold.
Vis hele sitatet...
Jeg er født og oppvokst på Furuset i Oslo.. Jeg bodde der i 11år, Vi bodde under Rasool familien( A gjengen) og de har vært være naboer i mange år... Det har vært skytedrama i oppgangen på blokka vår.. Bestefaren min satt inne på ILA landsfengsel i 9år for " Ikea drapet ".. Mamma er X-misbruker og Pappa er forsatt rusmisbruker og kriminell.. Og 2 av onkelene mine har også vært kriminelle lenge.. Hvor i landet har det vært mest skyting de siste årene? Jo netopp Oslo Øst! Jeg har ikke sagt at 15voldsaker har vært selvforsvar jeg! Mange av sakene var unødvendig men man kan ikke gråte over spilt melk Så du prater om ting du ikke har peiling på gitt!