View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Men hvorfor får ikke venstresiden samme oppmerksomhet? Venstresidens feil og ekstreme handlinger blir enten dyttet under teppet eller rettferdiggjordt under et tynt skall for å "beskytte de svake" for eksempel.
Vis hele sitatet...
Hvilke ekstreme handlinger fra den norske venstresiden er det du ønsker mer fokus på? Jeg kommer ikke på en eneste sak som overhodet ligner på det høyreekstreme har funnet på, men det er kanskje fordi jeg leser MSM. Opplys meg gjerne!
Vis hele sitatet...
Jeg bemerker at dette betimelige spørsmålet har blitt møtt med øredøvende taushet. Som vanlig. Den sedvanlige runkinga om at Stalin var ille - og gjerne hakket verre enn nazistene også, den har vi selvsagt fått servert:
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg
Skrevet fra et tydelig venstrevridde utgangspunkt. Dersom høyresiden skal kobles til massedrap, så må vel også venstresidens sosialister og kommunister stå til ansvar for den ideologien med absolutt mest blod på hendene i den moderne tidsalder, nemlig nettopp kommunisme. Det at det er pakket inn i fin retorikk om at alle er like mye verdt og at det blir perfekt om bare alle blir like, skjuler baksiden der de som ikke er enige gang på gang ender opp i en massegrav. Jeg blir smått overrasket over hvor historieløs venstresiden er når det kommer til kommunismens realiteter, men det hadde kanskje ført til dårligere valgresultater.
Vis hele sitatet...
Og selvsagt, den enda vanligere "Jammen venstrevridde journalister!!"
Sitat av FreakyJohn Vis innlegg
Når det kommer til dekningen i norsk media, så er det linket tidligere til undersøkelsen som viser at norske journalister, som flesteparten av de internasjonale journalistene og mediehusene, har kraftig slagside mot venstre. Dette kommer tydelig til syne gjennom dekningen av f.eks Trump og Sverige Demokratene mm.
Vis hele sitatet...
Det at alle mediehusene og forlagene eies av blodkapitalister, det har ikke så jævla mye å si for mediebildet, åpenbart. Merkelig det der.

Men jeg gidder ikke denne dansen. De som mener at "venstresiden" er like ille som "høyresiden" - hva enn man velger å legge i begrepene! - de kan til helvete liste opp hvilke meritter denne grusomme venstresiden har utført av voldsutøvekse, terrorisme, undergraving av demokratiske institusjoner og lignende i vår del av verden de siste tredve år, og fortrinnsvis belyse hvordan dette er verre enn noe av det som har kommet fra nynazistene. Kom igjen, nå har dere muligheten til å vise at dere faktisk har en sak og ikke bare er en gjeng feige løgnhalser som klager over spilleregler fremfor å forsøke å delta. Put you money where your mouth is.
Jeg kommer ikke til å la dette ligge.
Hva enn dere forsøker å vri dere unna med kommer til å bli forfulgt fra skanse til skanse til skanse til skanse, helt til dere jævla pingler tør å besvare dette spørsmålet. Bullshittgalore, målpostflytting, whataboutism - jeg har sett alt sammen før, jeg kan alle disse patetiske knepene. Dere som hevder at denne notoriske venstresiden er så jævla ille kan se til helvete å rettferdiggjøre påstanden deres - eller trekke den.
Sist endret av Myoxocephalus; 14. mars 2021 kl. 21:05.