View Single Post
Synkende
sinkpad's Avatar
Trådstarter
253
Sitat av frtoretang Vis innlegg
og om den har kraftig nok uv lys til å knekke bakterier. Regner med uv lyset må ha en viss styrke til for at det skal virke?
Vis hele sitatet...
Jepp nemlig dette jeg skrev om i første innlegg, at lyset er utenfor spennet med bølgelengder som er mest effektiv. Er absolutt ingen ekspert på området så meget mulig det holder at den lyser 10nm lavere enn anbefalt. Hadde vært kjekt om en ekspert kunne blitt mant frem til denne tråden Virket kanskje litt vel kritisk i første innlegg, men tror iherdig på det å vise sunn skepsis. I tillegg er jeg interessert i produktet, men er for dyrt til å bruke penger på i tilfelle det ikke virker.

Sitat av frtoretang Vis innlegg
All ære til thermokopper og drikkeflasker i stål. De fungerer veldig godt. Men det er drit kjipt å være hemningsløst tørst for så å oppdage at drikkeflasken lukter surt og vil gi diare om en likevel drikker.
.
Vis hele sitatet...
Bruker selv termos daglig som drikkeflaske da det holder vannet kaldt hele dagen, noe som er supert! Misliker å drikke lunkent vann, i tillegg unngår jeg å bekymre meg for de skadelige effektene vann fra plastflaske kan ha på helse og den effekt flasken har på miljø. Det eneste problemet med termos er den lukten som kommer. Jeg må vaske den annen hver dag for å unngå dette. Ikke et stort problem, men kjedelig å skulle fylle vann før jeg går ut døra for så å oppdage at den må vaskes først. I-landsproblem