View Single Post
Trådstarter
88
ikke rørt nåla siden jeg skrev innlegget, men på en annen side har jeg og min kjære ligget i fosterstilling i en eller annen form for søvnaktig tilstand siden da. Utmattelsen er uutholdelig, men jeg vil ikke ha nåla. sjefen ringte idag og ga meg siste advarsel pga fravær. Min kjæres mor stormet inn døra tidlig idag og ga meg skylden for at hennes datters liv går i dørken. Min beste venn og samboer tok jeg i å stjele penger av meg. Men enda vil jeg ikke ha nåla, men den vil ha meg. den skriker navnet mitt i drømmene mine. Jeg drømmer absurde drømmer om at familien min er blitt sprøytemisbrukere og sier at det er greit bare en gang til.. klarer ikke helt skille våken tilstand og drømmeland, eller natt fra dag.. og jeg vet godt at dette bare er starten.
Takk for all støtte, jeg vet ikke hvor ellers jeg skal finne noen. SMP f.eks lurer bare på om jeg er suicidal, legen min vil bare minne meg på at jeg ikke får noe legehjelp før jeg betaler regningene mine, selv om jeg har frikor

Beklager hvis jeg skriver for tett, det står ikke på toppen av prioriteringslisten min når jeg skriver dette.
Det er forresten kun 2 uker siden jeg fikk akutt nyresvikt, hjertestans og lå på intensiven p.g.a ett skudd PMMA en venn av en venn ga meg. Likevel sluttet jeg ikke.

mvh
Håpløs