View Single Post
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Synes dere burde tenke på at det faktisk er noen som er nødt til å fjerne alle disse blomsterne som ligger strødd ut over HELE byen en gang. Ikke spesielt koselig for de som må gjøre det, og blir hvertfall ikke koselig når alle rosene/blomsterbukettene råtner.

Det er allerede nok roser og blomster i oslo, så ta heller å gi en tanke til ofrene istedet for å bidra til mer søppel i byen.
Vis hele sitatet...
Det syntes jeg var en usmakelig kommentar, vis litt respekt og ikke kall rosene for søppel. Dette er den største tragedien norge har gått gjennom med ekstremt mange ofre og pårørende, ikke kom hit og syntes synd på de som skal rydde, det er det minste du kan bry deg om i disse tidene... vil også legge til at oslo faktisk er veldig mye renere nå, ikke noe søppel som ligger rundt.
Noen andre som har lagt merke til dette?

Jeg sier ikke at man ikke skal bidra med en tanke til ofrene, men blomster og lys hjelper pårørende med å komme over følelser, jeg tipper du ikke har vært i oslo og følt hvordan stemningen er? Selv var jeg ute til langt på natt i domkirken, veldig rørende.
Sist endret av pyth0n; 28. juli 2011 kl. 01:47. Grunn: Skrivefeil