View Single Post
Sitat av Miagopal Vis innlegg
Dette er også fra en frokostblanding, mest sannsynlig nesquick. Det er enten 1 eller 2-player, funky musikk og man er en robot med headset som beveger seg litt til musikken. Man skal sende kuber ut på brettet og matche farger for å fjerne kuber, så bordet ikke blir fult. Litt ala bubbleshooter.
Vis hele sitatet...
Super Bubble Pop?

Sitat av Ilmag Vis innlegg
Jeg trenger hjelp til å finne et gammelt spill jeg og noen kompiser spilte på barneskolen, det var veldig likt Space Invaders bortsett fra meget oppdatert grafikk (på den tiden), vi spilte det rundt 97-98-99, men kan ha kommet ut et år eller to før dette, dog ikke lenge før. Vi kalte det for "Øyespillet", fordi det var en del romvesen der som ikke bestod av stort annet enn (såvidt jeg kan huske) flyvende øyne.
Ops: Dette var på PC!
Vis hele sitatet...
Nå skyter jeg fra hofta men kan dette være GJ Games, Galactic Invaders?
GJ Games var Veldig lite annonsert på sent 90'tallet. Aner ikke hvordan vi har fått tak i det, men det må nok ha vært på noen form for promo/demo plate som kom ilag med familie maskina tilbake da(?).
Har spilt det litt selv i ettertid da vi har det og mange av GJ Games fullversjoner på den harddisken fra den maskina.
GJ Games has A-Maze-ing Pacman, Dweebs mania og andre spillkloner.
Mange av spillene til GJ er det videoer og bilder av. Men..

Finner svært lite av GJ Galactic Invaders på www. Faktisk ingenting.. Du får søke litt rundt, hyl ut om du finner!
Sist endret av Bombarder; 20. november 2023 kl. 16:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.