View Single Post
Jeg var i Koh Samui og flere steder i to maaneder. Bealte aldri for sex og finner tanken forkastelig. Inviterte derimot en av jentene som jobber som prostituert paa middag, skikkelig sot, smart, jente, rundt 18 aar. bare en helt casual greie etter vi snakket en del sammen paa en av barene og tro meg... naar hun fortalte livhistorien sin saa satt jeg og graat. Jeg var saa frustrert, jeg hadde saa lyst a banke alle utlendingene der som kjopte sex akkurat da og faar taarer i oyene av bare tenke pa det igjen her naa. Beklager sentimentaliteten, men det som skjer der hvis man tar seg tid til aa snakke med dem som mennesker og ikke bare betale dem for aa putte pikken hadde faat alle med et snev av menneskelighet til a tenke over handlingene sine litt mer.

De er livredde for aa faa HIV. Halvparten har HIV. De maa pule stygge men hver kveld og har odelagt sexualiteten sin. De gjoer det bare fordi familien dems eller ville sultet, for aa fa soskne gjennom skole, foor a redde pappa som og trenger medisiner(husk at thailand er et uland til de grader naar man drar til de fattige stedene hvor disse jentene kommer fra). Saa mange av dem ender opp med hiv, aids, og et odelagt liv.

Med det mener jeg ikke at jeg ikke hadde noen veldig hyggelige netter med jenter der i fra, men ikke dra til turistrokene! Fuck Koh Samui, fuck phuket og fuck pattaya. De stedene gjoer meg kvalm! Hvis du faktisk har litt medmenneskelighet i det saa vil du se gjennom fasaden av barer og barjenter, og se smerten og de odelagte livene bak.

I tillegg, husk, naar du knuller en prostituert er det en stor sjanse for at hun har sykdommer. Hva gjoer du om kondomen din sprekker? Det kan skje. Spesielt hvis du bruker kondomer fra asia(De er utrolig smaa). Da sitter du der og maa lure resten av ferien din paa om du har fatt hiv fordi det er ikke mulig aa sjekke for en maaned senere. Og hvert aar returnerner mange nordmenn fra Thailand med nettop hiv.

Og sa til et lysere punkt av innlegget mitt: dra til et bedre sted i thailand en turistfellene, jeg besokte kameraten min i en universtetsby, og der hadde jeg det kjempemorro! Dro ut med thaijenter og gutter som ikke jobbet i prostitusjon, men var gikk paa skole. I lopet av oppholdet mitt tok jeg noe med enn et par jenter tilbake til hostel/hotelet mitt, no strings attached, bare to mennesker som hadde lyst til aa ha det goy, fortsatt gode minner og snakker av og til med en av jentene fortsatt.

Er ikke det mye mer spennende a treffe en jente som deler samme folelser som deg, enn aa vite at du betaler en dame for at hun lar deg stappe kuken din i henne?