View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MangeRareTanker Vis innlegg
Takker for svarene jeg får!

Kan ikke helt se for meg hvor mye større kroppslig velbehag MDMA skal klare å gi, kontra det jeg fikk av 2C-B. I så fall må det være ekstremt avhengighetsskapende eller gi en opplevelse som er helt annerledes.
Vis hele sitatet...
Glemte å nevne en ting til, vedr MDMA vs 2CB:

Jeg har ADHD, så om du ikke har dette så kan det godt være at du har en helt annen opplevelse enn meg, men når det kommer til MDMA vs 2CB så kan jeg beskrive det slik:

2CB: Trippy, gode frysninger, prikking, kroppslig fryd.
MDMA: Mental fryd, varmt kropp og hode (rett imellom lunkent og varmt, føles veldig godt ut), evig ammunisjon til å utløse eufori og frysninger i hodet.

2CB går mye mer på de fysiske sansene, mens MDMA gir meg en indre ro kombinert med en varm godhetsfølelse i hele overdel av kroppen. Kroppslige senasjoner er der også, slik som det er på 2CB, men det overskygges av det som skjer mentalt.

MDMA er forresten virkestoffet som ligger i det som selges i Ecstacy, så her må jeg nesten bare si at du må nesten prøve det for å vite hvordan det føles. Og med det sagt så anbefaler jeg ei heller oppfordrer deg ikke til å prøve det heller.

MDMA utløser alt kroppen har av serotonin (kalles vel lykke eller kjærlighetsstoffet?). Dette gjør bl.a at kroppen er tømt etter at du er ferdig med å trippe. Det er vel noe som heter tirsdagsdepresjon eller tirsdagsselvmord for en grunn: man får ofte en kraftig kjemisk ubalanse som man virkelig får kjenne på etter noen dager etter at man har trippa.

Jeg kan selv si at de første gangene at jeg brukte MDMA at jeg hadde veldig introspektive opplevelser, første var den beste, slik som det er for de fleste med dette stoffet. Har brukt det 5 ganger siden korona begynte, og siste gang jeg prøvde, så var det ikke like magisk som det var de første gangene heller. Men det er kanskje også fordi at jeg fast går på ADHD medisiner nå (takket være MDMA, det var først etter at jeg innså hvor rolig stimulanter gjorde meg at jeg innså at jeg burde ta kontakt med lege og prøve medisinering), kombinert med litt forskjellige stressfaktorer som oppsto forrige gang jeg trippa.

Jeg har litt 2CB igjen i skuffen, etter å ha skrevet disse innleggene lurer jeg på om jeg skal prøve meg igjen på dette stoffet, og se om jeg får en spennende opplevelse. Kanskje jeg prøver meg på en Nexus flip (MDMA, etterfølgt av 2CB).

Sjekker innom tråden sporadisk