View Single Post
Trådstarter
5
Tusentakk for svar alle sammen)

Jeg bruker det enda, men mye mindre de to siste ukene. Og en dag innimellom uten. Jeg skal ha fri nå i påsken, så tenker å ikke ta mer nå. Har ikke tatt pp 2 dager. Merker det går helt fint egentligt. Men blir sykt trøtt, så har vært litt vanskelig når jeg må på jobb.

Merker at det stoffet her er farlig da! Jeg er ikke meg selv lenger. Og er ikke til stede. Skikkelig vanskelig å konsentrere seg å tenke skikkelig. Og jeg merker jeg lyger veldig lett til folk jeg er glad i. Lyging er noe jeg aldri har vært god på. Har også endret syn på ting, og gjør ting jeg for et år si aldri haddr gjort.
Kjenner på den nå at jeg vil tilbake til normalen, så det som er planen nå. Håper det går bra��
Heldigvis så er det ingen av mine nærmeste venner som ruser seg osv. Så jeg er ikke i rusmiljøet eller noe. Har et ganske bra liv. Bra jobb, familie osv.

Startet som sagt med knips noen ganger i året når jeg var 18år. Aldri hatt problemer med rus eller noe annet før nå for et halvt år si. Startet med at jeg kjedet meg og føler at noe mangler i livet. Jeg er alene og har ikke barn osv. Begynte å henge med en på høsten som jeg kjente så vidt i ungdomstiden. Var gøy å henge med han. Men det var da ting begynte skli ut. Han er skikkelig ute å kjører. Han tar alt du kan tenke deg, oxy, heroin, speed osvosv. Endte opp med at han var hos meg hele tiden, og det endte ikke bra. Han ble psykotisk og skikkelig ustabil. Var også vitne til overdose i , måtte ringe ambulanse og styr. Så de siste månedene har jeg opplevd ting jeg aldri har opplevd før, eller trodde jeg skulle oppleve. Kutta kontakten med han på nyåret. Og livet ble mye bedre. Men begynte med speed hver dag��

Og det son pipestilk forteller om psykolog greiene er så dumt synes jeg! For det har jeg lest tidligere. Kunne faktisk tenkt meg å snakt litt med en psykolog eller legen min. Men våger jo ikke det. Jeg klarer meg ikke uten lappen pga jobben jeg har. Dumt de har det sånn. Hvis du føler du kansje begynner å få et problem osv. Men så kan du ikke be om hjelp eller snakke om det, for da tar de lappen ifra deg eller feks blander inn barnevernet hvis du har barn. Kommer helt an på hvor stort problemet et selvsagt. Men har lest på forum der noen har sagt til psykolog de feks røyker litt i helgene, og så mister de lappen. Men kommer vel ofte an på hvordan psykologen er, er nok noen som ikke er så firkanta.