View Single Post
Forty Six & 2
Snemannen's Avatar
123
Gullerotkake, haha, han ville ha gullerotkake. Stakkars fyr, jeg lo meg tulling av schadenfraude når jeg leste det.

Over til hva han kan ha tatt. Det med pupiller blir ikke helt legitimt da de også påvirkes av lysforhold og muligens kan ha blitt påvirket av at han nettopp hadde sovnet og våknet opp i alkoholindusert manisk tilstand. Med gullerotkake på hjernen, haha, ser det så for meg. Ungdommen nå til dags hva!

Kan ha vært en cocktail med speed, hyppere og alkohol da man blir rimelig ape til slutt på den mixen.
Kan ha vært GHB, noen folk blir helt måse av det. Kan også ha vært( men tviler) nosinan bedre kjent som apedop i fenglser bla. da man blir litt primat i hodet av det. Spesiellt dagen derpå eller med alkohol innabords.
Kan ha vært noe syntetisk, hvem vet.
Kan ha vært hva som helst egentlig men tipper at der hvertfall var alkohol innabords+ litt hyppere muligens. Igjen dette blir bare spekulasjoner og han kan bare ha drukket litt for mye, gullerotkakegutten.

Tror hvertfall du kan utelukke ecstacy, heroin og kokain. Gå nå bare å spør sjåføren så er du ferdig med saken.