View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
På en side kan du tenke slik:
Hvis han allerede aksepterer at du røyker syntes jeg han også burde være interesser i at du røyker gode varer, og ikke bæsj.

Hva er det værste som kan skje, skulle han plutselig begynt med moralpreken i mellom trekka sine?

Vent... På en annen side har du et dilemma som kan gjøre han veldig usikker på om det er en god idé: Veit du hva som skjer dersom barnevernet skulle få greie på dette? Bare sørg for at det ikke skjer med mindre du ønsker at foreldrene dine skal risikere omsorgsretten.

Denne er litt gammel, men dette er alle røykende foreldres frykt
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...rnet/a/571222/
Vis hele sitatet...

ja har også vært litt innom den tankegangen, og tror han setter stor pris på at jeg røyker ordentlige greier.
er selvfølgelig også utrolig forsiktig, da jeg ikke vil utsette foreldrene mine for noe vondt. men takk for at du tok det opp! var noe jeg ikke hadde tenkt på i det hele tatt

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Barnevernet har litt forskjellig terskel for å gripe inn om det er ein 17-åring eller femåring. Og røyker en femåring hasj med faren sitt samtykke bør bv gripe inn.
Vis hele sitatet...
er også snart 19, så vet ikke hvor mye de har og si jeg haha
Sist endret av steinjente; 9. februar 2018 kl. 10:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.