View Single Post
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42
Syns ikke man skal bruke noe stoff hver dag, enten det er alkohol eller annen narkotika. Grunnen til at jeg sier det er fordi jeg mener at rus bør være et positivt tilskudd i livet, og ikke at det skal være livet. Men igjen, jeg har mange venner som røyker hasj hver dag - og mye som klarer seg veldig bra. Jeg syns det er feil å røyke hver dag, men jeg mener ikke du er på kjøret før du begynner å prioritere rusen foran skole, jobb, familie, venner osv, osv.

Og alkohol og hasj kan ikke sammenlignes, (syns nå ihvertfall ikke jeg). Drikker du alkohol hver dag, så er du mest sannsynlig på kjøret. Ihvertfall hvis du drekker deg full hver dag, en øl hver eneste dag syns jeg er feil men ikke nødvendigvis problematisk. Røyker du hasj hver dag i store mengder så er vel den største risikoen at du aldri kommer deg opp av sofaen som også kan by på store problemer. Tar du et par trekk fra bongen, eller røyker en joint i løpet av dagen så behøver ikke det å være problematisk det heller. Jeg tror hvor mye du røyker og hva slags person du er har mest å si. Med andre ord, så er det forskjellig hos folk. En som røyker hver dag kan være på kjøret, mens en annen som røyker hver dag kan være en vanvittig suksessfull person. Mener nå jeg