View Single Post
Føler jeg blir provosert nå. "Håper at Iran bomber Isreael til helvette" eller hva faen du sa. FUCK deg, dine og alle de andre jævlene du er glad i. Jeg har familie i Israel. Det eneste Israel har bombet i Iran er et atomkraftverk som garantert IKKE var ment som en energi ressurs.

Tror du/dere at det bare er Israel som er urettferdige og onde her?! Hver jævla dag ramler det ned raketter i nabobyen til familien. Hamas i nord og palestinere i sør. Klager de? NEI.

Før handlet konflikten om at noen ortodokse jøder stjal landområder fra palestinerene som Israel ikke hadde noe som helst krav på. Jævlig dårlig gjort - men nå er det desverre mye mer komplisert.

Har noen her besøkt Israel? Vell, da la dere sikkert merke til hvor langt "tilbake" de omkring liggende arabiske landene er. Dette har selvfølgelig litt med USA å gjøre, men det er fakta at jøder er meget gode forhandlere.
Mens i de andre arabiske landene og arbiske bydelene er det mye skitnere og slik. Det er en ond sirkel - muslimene vil ha tillgang til de fruktbare områdene og industriene som Israel har gjennomført - Israel vil ikke det samme fordi at de er redd for at landet skal forfalle.

Dessuten: nesten samtlige av alle fredsavtaler har blitt avbrutt av selvmordbombere.
Dere kan si hva dere vil - det faktum at en mor er stolt når hennes barn har sprengt seg selv i filler for å hevne seg på jødene, ja da er noe galt, UANSETT hvordan man vrir og vender på det.

Det har seg også slik at jødene og muslimene blir fortalt en del propaganda mot hverandre.
Desverre.

Det er så utrolig mye mer man må ta hennsyn i om denne saken, kommer ikke på mer.
Fakta er at ting er så sammenflettet at det ikke går ann å beskylde et av "partiene" for all jævelskapen..
Begge har rimelig mye dritt å rense opp i for å si det slik.

Og anngående de som sier at jøder er alt for paranoide, bla,bla, bla. Jeg blir mobbet ca. hver dag fordi at jeg er jøde. Thats a fact. Og det er flere muslimer som har truet med å banke meg. SÅ: det er en grunn til at noen er paranoide.

Det er liksom mer akseptert å mobbe jøder.
Sist endret av Joachimsen; 23. januar 2008 kl. 20:22.