View Single Post
Personlig klarer jeg ikke ha noen sterke meninger om toppløse damer på stranden. På den ene siden skjønner jeg at det kan fremstå som provoserende på noen mennesker eller at de føler seg støtt men hvor drar vi da grensen? Så er det noen som ikke liker shorts, eller skjørt.

Det sagt så er det litt merkelig for meg at damer skal være så opptatt av å dette med toppløshet. Hun i dagbladet "ville bare bade toppløse som sine venner" eller mer korrekt mannevenner. Er det så viktig? Ville det vært mindre forfriskende å bade med toppen på? Akkurat i denne saken var hun uten topp, men er det slik at hun alltid eller oftest velger å bade toppløs selv om hun har med badetøy?

For de som føler for å være fri er det jo ikke manko på steder de kan være så frie de bare vil. Ja nær sagt midt i byen. Nei slikt blir det støy av, for det er mange som har veldig sterke meninger enten den ene eller andre veien. Det plager meg ikke, sjenerer meg ikke men om jeg var dame ville jeg kanskje ikke gått toppløs likevel.
Sist endret av random67489; 5. juni 2019 kl. 13:55.