View Single Post
Trådstarter
10
Jeg skjønner hvorfor jeg får de reaksjonene jeg gjør, når jeg stiller et slikt spørsmål. Ikke tenk at jeg driter i dere som prøver å prate vett i meg. Jeg tar det til meg
Jeg kommer til å ruse meg på noe, men ikke fordi jeg er redd for virkeligheten og vil ha noen type escape fra den. Grunnen til at jeg ønsker å ta en pause fra hasj nå er jo fordi jeg selv kan se at det er alt for mye, og at grunnen til at jeg røyker i utgangspunktet er fordi jeg har det tilgjengelig, ikke fordi det gir meg så mye nå lenger. Jeg har alltid tenkt at jeg røyker hasj fordi jeg vil styrke noe i meg som allerede er bra, ikke fordi jeg skal fikse noe som er ødelagt. Jeg vet godt at rus ikke er vegen å gå når man har det vondt.

Men jeg synes at rus er spennende, og det er noe jeg er veldig interessert i å lære mer om. Det fascinerer meg hvordan en enkelt pille, lapp, eller bare noen ørsmå korn av et stoff kan gjøre så mye forskjell for noen, både til det positive og det negative. Og selv om den realistiske siden av meg står fast ved at det ikke finnes noe utenfra, altså noe større, som kommer til oss når vi tripper, så føles det jo likevel litt sånn, og det er jeg også nysgjerrig på. Jeg har både venner og familie som er døde på grunn av rusen, og det har gitt meg en utrolig respekt for alt av stoffer. Derfor bruker jeg ordet "ærefrykt". Jeg vet at jeg kan lære ufattelig mye, så lenge jeg passer meg og ikke misbruker noe.

Jeg kan lese så mye jeg vil om ketamin, men jeg vil aldri føle at jeg kan noe om stoffet før jeg har opplevd rusen på egenånd. Formålet med tråden var å få en pekepinn for hva som kanskje ville være mest behagelig for meg, når jeg er såpass ny på slike ting. Jeg vet at mange her inne har prøvd det meste som er å få tak i, og kanskje har en ting eller to å lære bort, bortsett fra ikke rus deg. Må bare beklage for at budskapet ikke kommer fram tydelig nok.
Sist endret av Eligans; 17. januar 2020 kl. 18:04.