View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er enig i at det ikke kan sammenlignes med f.eks Giske saken, da dette ikke skjedde i partisammenheng. Jeg vil dog påpeke at hun hadde en slags maktposisjon mtp. aldersforskjellen, og personen det gjaldt har i ettertid gått ut og sagt at TSG nærmest presset seg på hun. TSG hevder det motsatte - at vedkommende presset seg på hun. Ord mot ord, så sånn er den saken. Egentlig totalt uintressant.
Vis hele sitatet...
At to personer oppfatter ein situasjon litt ulikt er ikkje unikt. At folk hugsar feil er heller ikkje ulikt. Dei er er ueinige om detaljane - men dei er einige om dei grove linjene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men etter det begynner det å rakne litt - TSG mister litt troverdighet når man ser hvordan hun har forsøkt å dekke over saken, at det bare er løse rykter o.l. Måten hun har ringt opp vedkommende på og forsøkt å få han til å tie ovenfor media, og at hun i de første intervjuene hevdet at dette bare var løse rykter.
Vis hele sitatet...
Dekke over? Grande har vel ikkje kommentert det, før det intervjuet i Aftenposten der ho sa kva som hadde skjedd. Og kvifor skal politikarar måtte kommentere ting som tilhøyrer privatlivets sfære? Alle andre aviser enn resett hadde forstått at saka ikkje var ei sak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For øvrig så synes jeg det at en 38-åring som har sex med en 17-åring foran halve bygda utviser svært dårlig dømmekraft, og egner seg ikke på tinget - lovbrudd eller ei.
Vis hele sitatet...
Var du til stades og observerte situasjonen, ettersom du kjenner den i detalj?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forresten, ville du reagert likt om det var en mann i TSG sin eksakte situasjon? Jeg regner med at pipa ville tatt en helt annen tone, med #MeToo og full pakke.
Vis hele sitatet...
Nei. Kva får deg til å anta det?