Tråd: Heroin
View Single Post
Ogreish's Avatar
Trådstarter
22
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjempetips å foreslå for en som skyter at han kan begynne å snorte og røyke istedet.
Det vil være waste for TS og ikke være i nærheten av å gi effekten h*n vil ha.

Å plugge det vil være det nærmeste du kommer samme effekt som å skyte.
Men det blir uansett ikke like bra effekt som å sette sprøyter i åra.

Med tanke på infeksjonsfaren ved å skyte muskulært ville jeg lagt den tanken død. Effektmessig så får man ikke det samme kicket av å skyte intramuskulært og det er somsagt forbundet med stor risiko for absesser og infeksjoner.
Vis hele sitatet...
Ja stemmer det, er det jeg også vet. Har noen venner som har abscesser jævlig ofte, har hatt det ett par ganger selv, men de har vært små og forsvunnet av seg selv. Men er like vel vondt, og vill helst slippe å inn på sjukehuset for å skjære ut den driten.

Sitat av Investigathor Vis innlegg
Hei,
En venn av meg over bordet med mer erfaring rundt minus påpeker at du ikke bør koke sammen med sitron dersom du injiserer muskulært.
Og med en litt morsom rå tone sier jeg som Tøffetom her på forumet: Heroin i rassen er heroin i dassen.
Jeg ville røykt det.
Vis hele sitatet...
Det er mulig, men da blir det mye bortkasta H. For om man ikke bruker sitron så løser det seg ikke ordentlig opp.
Er selvfølgelig bedre å bruke askobinsyre, det gir kanskje mindre infeksjon også
Sist endret av Ogreish; 12. januar 2018 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.