View Single Post
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Jeg skjønner hvor du vil hen med dette, men blir det ikke helt feil å avblåse ferien med sin egen unge om man ikke også har økonomi til å freeloade en atten år gammel kis som nekter å jobbe?
Vis hele sitatet...
Nei, enkelt å greit. Så har denne dama gifta seg med en fyr som har en 18 årig freeloader. Dama elsker åpenlyst fyren, ferie med kidden sin er en ting, men om man elsker noen så vil man gjerne ha de ved sin side når man skaper nye opplevelser...

Mest sannsynlig så er ferien basert på at mann og dame skal ha en fin tid sammen, så å dra med kun kidden blir lissom ikke helt det samme.

Og det er jo enkelt å se hva som er det smarte å gjøre i denne situasjonen, men det er ikke til å skyve under teppe, at det vil koste mye for flere enn shit kidden som heller vil runke til Wow karakterer enn å jobbe.

Så det kan fort bli vanskelig, hva vet vi om hvorfor far har så dårlig samvittighet at han velger l betale for shitt han egentlig ikke er tvungen til?

Jeg mener nå at om jeg ikke får med meg kona, så driter jeg vel i om en 9 åring får seg en ferie, for de handler det om is og vann, det finner jeg 15 min herfra...
Sist endret av Kloakk; 9. april 2024 kl. 22:00.