Tråd: Syre - 2-CI ?
View Single Post
Hei og velkommen skal du være :-)

2C-I kommer aldri til å være det samme som syre. Syre er et kallenavn for LSD. Mange selger 2C-I som en gimmik og kaller det for syre. På generelt grunnlag er det enkelt og greit å bruke erowid til å lese seg opp om de forskjellige kjemikalene og stoffene som finnes her i verden. Etter man har lest seg opp en forståelse av stoffet man har tatt, kan man føre diskusjoner her inne.

Det virker, i mine øyne, som om du vet særdeles lite om hva du har hatt i deg. Er det en viss sannhet i dette? Nå er jeg ingen guru selv i gamet, da jeg kun har drevet med diverse medikamenter, hasj og primært bruker LSD, men jeg vil allikevel gå så langt som å si at du ikke vet helt hva du har gått med på å ruse deg på. En grunnregel bør alltid være å gjøre litt søken på hva man faktisk inntar før man tar det.

Som tidligere nevnt er 2C-I noe mange selger under navnet syre. Med andre ord er effekten noenlunde lik syre. Jeg liker å dra frem et ordtak som beskriver den ubeskrivelige rusen LSD gir:
Se for deg livet og forståelsen av det som et fjell. Det er vanlig å gå opp dette fjellet. Med LSD benytter man seg av bil for å nå toppen.
Vis hele sitatet...
Nå er neppe dette ordtaket ordrett, og jeg husker heller ikke hvem som sa det, utover at det var en av kritikerne av LSD som sa det. Rent intuitivt tenker jeg at dersom dette er punchlinen til en kritiker hva gjelder LSD, så må LSD sannelig være bra saker.