View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ignorerer dere fakta med vilje?

Her sier TS at INGEN mistenker at det har skjedd et seksuelt overgrep eller voldtekt. De har tilogmed et vitne som i følge TS var relativt edru.
Da er det ikke voldtekstmottaket som er riktig sted....



Dere blir nødt til å skille mellom misstanke om neddoping og misstanke om voldtekt.
Det er to svææææært forskjellige ting, selv om den ene kan føre til den andre, men TS og begge som var tilstede sier at det ikke skjedde noe og da er det helt riktig å ikke bruke ressursene til en voldtekstmottak for å sikre bevis i en sak som foreløpig ikke inkluderer voldtekt eller misstanke om voldtekt.

Det er egentlig det samme som å si at all vold er drapsforsøk. Og at politiet skal etterforske all vold som drapsforsøk bare fordi vold kan føre til død.

Creepy situasjon, men ta den for det den er.
Ingen involverte mistenker voldtekt. Hadde TS sagt at de mistenker voldtekt så tror jeg de hadde blitt sendt rett til mottaket.

Det er også litt drøyt å anta at bare fordi det kan ha vært ghb i leiligheten så betyr det at de skulle bli voldtatt.

At folk kan spinne slike historier basert på det lille av informasjon i denne tråden er skremmende.

Alle forsøk på voldtekt skal tas alvorlig men da må det være et visst grunnlag for å mistenke det også. Her har ei jente kommet sløv hjem fra fest hvor hun røyke et halvt gram med hasj, det var en creepy fyr der.

Det er kun det faktum at jentene drakk en drikke de ikke er 100% sikker på hva var og at en fyr spurte om de ville ha trekant som utgjør hele saken.

En ting er sikkert, jeg skal aldri gi noen en drink og spørre om vi skal pule. Da forsøker jeg tydeligvis å dope henne ned og voldta henne.
Ikke glem alkohol på date!
Jeg har vært på mange dates hvor det har vært alkohol i bildet, kun for at det letter stemningen, er dette forsøk på neddoping og voldtekt? For baktanken er jo at alkoholen skal hjelpe til med å komme i mål.

Er det forsøk på voldtekt å gå på byen for å sjekke opp damer? De er jo allerede beruset.

Det er absolutt ingenting som tilsier forsøk på voldtekt i denne saken, det er en misstanke rundt hva de drakk. Thats it.
Om du finner ut at det faktisk var ghb, da kan vi begynne å spekulere videre. Men foreløpig er det ingenting som tilsier at det var ghb.

Men jeg antar TS allerede har kontaktet politiet så jeg håper de klarer å finne ut av noe selv om det er for sent å teste urinen.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært på noen fester og har enda til gode å se noen ha himmerten sin på en hvit såpe/vaskemiddel lignende flaske. Kanner og brusflasker er ganske vanlig derimot...

Neddoping er visst helt greit og ikke noen grunn til å oppsøke voldtektsmottaket for å sjekke hva man har fått i seg. Best å ikke lage noe sak før noen har blitt voldtatt. Det er jo ikke bra veit du, er jo en stor skam å reagere.