View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes nok ganske bra organiserte kriminelle organisasjoner i Norge allerede, men ville ikke kalt dem for karteller (tviler på at de eier alle leddene fra produksjon til distribusjon på alle tingene de selger).

Møtte feks på en dealer for første gang en gang, og så skulle vi tilfeldigvis samme vei så vi snakket litt.
Jeg nevnte at jeg skulle hjem til hjembyen min (liten plass) i helga. Han spurte om jeg ville ha med meg et hekto amf og selge. Jeg sa at jeg ikke hadde kontakter til å få solgt mer enn max 10g, og han svarte at det ikke var noe stress, kunder kunne han mekke, kunne forsåvidt mekke kunder i hele landet sa han. Måtte bare få litt personlig info på meg så var ikke det noe stress.

Har nesten utelukket brukt denne karen i ca to år nå og han har tilgang på alt mellom himmel og jord til både god pris og renhetsgrad (hvis ikke han har så sender han meg til noen som har).

Har aldri funnet noen som er i nærheten av så profesjonell som han i dette gamet så jeg vil tro arbeidsgiveren hans er en av de største kriminelle organisasjonene i Norge, og ikke til å fnyse av. Så mulighetene er der hvis du vil bli narkobaron. Men jeg regner med at du må ha meget store baller, ha bra IQ og sosial kompetanse, for ikke å nevne åkeren med gullhår du må gro i ræva hvis du skal klare å nå opp dit.

Men lykke til, chase ur dreams, anything is possible!