View Single Post
Når jeg skriver kjedeligere, så mener jeg at jeg har hele livet mestret kjedelig tilværelse med å flykte i dagdrømming, multitasking, impulser, kreativitet.

Dette dabbet ut på ritalin, men det skal sies at jeg sikkert kunne prøvd å være mere målrettet i å underholde meg selv i retning av å lese bøker (noe jeg ikke klarer til vanlig), gjøre produktive prosjekter, trene etc.

Så hvem vet. Viss jeg hadde gitt det tid og hatt en klarere visjon, kanskje det ikke hadde vært så ille.
Løsningen min sålangt har vært å skifte bosituasjon, si fra meg en lederstilling og fokusere på hva jeg bruker fritiden min på

Kan det hende at du har en depressiv periode nå? Og at du leter etter en quickfix?
Lag deg en liste over hva du er fornøyd med i livet ditt, og hva du ikke er fornøyd med.
Du vet at det ikke spiller noe rolle hva du skal gjøre om et år viss du er lykkelig i dag.
Du er iallefall ikke en amøbe, det ser alle som leser hva du skriver, du oppleves som smart og reflektert gjennom tekst

Kanskje er diagnosen og/eller medisiner løsningen og begynnelsen på et bedre liv. Men kanskje ikke. Det vet man ikke
Sist endret av Mandodiao; 1. februar 2020 kl. 17:21.