View Single Post
Personlig: jeg har ingenting imot feminisme verden trenger det og jeg fremmer den. Problemet for meg begynner der feminismen blir giftig mot seg selv. Jeg har sett "feminazier" som noen folk kaller dem, angripe andre kvinner fordi de enten ikke er " ekstreme nok" eller at de begår dødssyndene å si"jeg liker det litt gammeldags". Jeg har sett feminister angripe menn fordi de bare sier " jeg støtter dere, men jeg orker ikke involvere meg". Jeg har sett feminister angripe andre jenter for å benytte seg av nettopp friheten sin til og gjøre som de vil, jeg har sett feminister angripe menn som kaller seg feminister.... Fordi de er menn.

Og jeg har sett feminister Prøve og kue og presse andre jenter til å "oppføre seg mer anstendig". De presterer å angripe jenter som vil være sexy i en setting og anklage dem for nettopp å bare være "mannfolks leketøy" når det selv er noe de gjør for sin egen del og sin egen glede.

Jeg har kalt megselv en feminist før i tiden, men de mest ekstreme rasshøla blandt feminister er faen meg deres egen Værste fiende, fordi de klarer å gjøre fiender ut av selv de som er på deres side. Og det er faktisk en prestasjon å få til.

Jeg støtter fortsatt feminismen, men ikke faen om jeg noen gang kommer til og kalle meg en feminist igjen, fordi jeg er lei av dramaet, kaos hatet og fiendtligheter som enkelte individer fremmer. Feminisme er ingen KRIG. Den er en opplysningsfront. Vil du ha kriig kan du ta deg en tur til Syria, se hvor godt dem har det der.

Så jeg støttet feminismen, men dere har en færre fakkelbærer fordi mengden bullshitt, internkonflikt og sinne jeg har sett da jeg var med i noen grupper er latterlig.

Så mitt råd er å begynne å samle dere sammen rundt det dere er enige i og ikke begynn å angripe hverandre for det dere er uenige i.
Og menn/kvinner som sitter på gjerdet fordi de ikke kan/har mulighet til og være aktive forkjempere for dere? De er ingen fiende som fortjener stempel"kvinnehat er" de har bare ikke tid/ressurser til å innta noen aktiv rolle.

Dette er mitt tips til feminister som ønsker å redde verden: Begynn med å grave ned øksa, og begynn med å bygge broer og informer, fremfor å angripe egne rekker og mulig allierte.

Var morragroggy og skrev fra sengekanten, så ser jeg har gjentatt en del ting.
Sist endret av Mokkasinen; 25. august 2019 kl. 09:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.