View Single Post
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Er det verdt?: Det er vel opp til hver enkelt å bestemme.

Hvordan var deres erfaring med stoffet?: Vil si jeg har ganske gode erfaringer med stoffet. Jeg har dog bare prøvd det to ganger, men fikk ganske god effekt begge gangene. Ser absolutt hvorfor det er forlokkende.

Hvordan føles nedtur eventuell "withdrawal"?: Blandt de mest håndterbare nedturene jeg har hatt. Følte meg sliten og litt giddalaus etter ruse, men ikke noe spesiell nedgang i humøret. Abstinenser har jeg ikke hatt.

Er det kraftig nedtur?: Ikke for meg nei. Men det er klart at et heftigere og mer hyppig bruk enn det jeg hadde, kan resultere i en veldig kraftig nedtur.

Likte dere det?: Ja

Hvorfor likte du det og på hvilken måte?:Fordi det er en stimulant som påvirker kroppens endorfiner. Jeg ble våken, glad, oppstemt og stinn av selvtillit. Jeg følte meg rett og slett jævlig bra.

Hva er en bra nybegynnerdose?: lag striper på ca 100-120mg og sniff til formen er fin.

Noen med bra trip report på lur?: Føler ikke at stimulanter er stoffer som det er interessant å skrive om, ettersom rusen i seg selv ikke er så spennende. Med mindre man skriver om ekstraordinære hendelser under rusen eller skriver bra(morsomt, spennende). Men kanskje noen har noe slikt på lur.

Hvordan er coke+weed? Jeg er ikke spesielt glad i cannabis i utgangspunktet så det har jeg ikke prøvd, men kan ikke tro at det er noe særlig mtp tankekjøret cannabis kan gi. Spar det heller til nedturen om du liker den slags.
Vis hele sitatet...
takk for svar! interresant! bra beskrivelse og formulering