View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Om det er verdt det eller ikke er jo opp til en selv å bedømme. Min erfaring var at festene ble mye bedre, comedownet varierer veldig på person til person, men pleier ikke å være veldig ille. Det er skrekkelig dyrt, og ikke like kult som du tror det skal være, man blir oppkvikka og pratsom/ rastløs og i godt humør og selvsikker. Veldig vanlig at festene ikke blir noe særlig artig i ukene som følger hvis du bruker det på noen fester, og en får ofte et sug etter coke hver gang man drikker en liten stund etterpå. Coke er best med alkohol da kokainen vil bli metabolisert til kokaetylen i leveren etter hva jeg husker, og dette er mer euforisk. Det gir dog større sjanse for problematikk, og blander du coke, weed, og alkohol har du betraktelig økt riskoen for angst eller hjerteproblemer. Selv har den kombinasjonen sendt meg i gulvet.
Vis hele sitatet...
takk for svar! veldig interresant å lese om dine erfaringer. Har du prøvd weed+ coke uten å drikke ? hvordan var den kombinasjonen eventuelt?

Sitat av hideout Vis innlegg
Gjennomsnittlige kokainen du kjøper her til lands er ikke verdt det. Slik jeg ser det er det 2 forskjellige stoff. Prøvd kokain i Colombia og i spania, og det er rett og slett ikke det samme stoffet du får tak i rundt om her til lands. Jeg ser folk reklamerer med labtester på at stoffet dems er 50-60% noe som er langt over gjennomsnitten og burde i teorien være meget bra. Men uten at jeg har noe belegg for og hevde det tror jeg ufattelig mye med kokainrusen må stamme fra de siste prosentene på styrkegraden, for helt ren kokain gir meg en rus jeg aldri har fått når jeg har kjøpt noe her hjemme. Sinnsykt intens. Men man ender jo opp for og kjøpe det, for man lever i håpet.

Kan bli ganske paranoid om du bruker stoffet for lenge, men de er som regel mens man er på stoffet. Nedtur/withdrawl har jeg ikke hatt noe spesielle erfaringer med. Selv om det siest at kokain er vanedannende fra første sekund. Røyke det er vel ikke noe og satse på heller tror jeg..
Vis hele sitatet...
interresant.. kan du prøve å beskrive "kicket" du får av "ren" kokain? hvordan føles rusen? er det mye euphoria eller er det mest at du blir selvsikker og føler deg konge? takk for svar
Sist endret av broren420; 28. august 2016 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.