View Single Post
Sitat av aricz Vis innlegg
Tror du boer lese de tidligere postene dine for at du skal forstaa hvorfor han mener du blir tatt paa med silkehansker. Jeg tror ogsaa du ville sett deg selv i et litt annet perspektiv naar du leser om igjen det du har skrevet foer. Det er fin laering det ogsaa. Kanskje tungt, men.. hvis du faktisk ikke har lest alt du har liret av deg i den ene og den andre formen her, tror jeg i det store og det hele at du bare har godt av det.

Men det virker jo som du har kommet til en plass, en grense, et nivaa.. der du har selvtillit nok til aa si "bibi all, jeg klarer meg selv" .. og at du faktisk friskmelder deg selv. For meg hoeres dette ut som galskap. Her har vi deg for et par uker siden, som snakker om at du har satt deg et par makkasmeller, drukket GBL, trippa godt paa acid og fortsatt hiver i deg heroin naa og da. Tingen er kanskje at det du gjorde der, er saa mye bedre enn hva du har gjort foer, at du velger aa si at du er friskmeldt.

Det virker i hvert fall at det punktet du er paa, er der det er lettest aa begynne aa lyge for de rundt deg. Ikke minst deg selv. For naa begynner du aa rutte rundt med at du ikke trenger raad, veiledning, skryt etc og at du er paa vei ut av dette. Friskmeldt. En skummel spot aa vaere paa. Jeg kjenner flere funksjonelle rusmisbrukere. Som er i jobb, noen gaar skole, noen med familie & kids. Du er langt i fra enestaaende i det tilfellet. De fleste bare holder kjeft om det. Kroppen klarer mye og holder ut lenge saafremt man er motivert og presser seg selv oppi alt faenskap rusen kan innebaere.

Du er en interessant dude, og du vil inneha en stor styrke den dagen du blir rusfri (om du kommer dit). Da har du vaert gjennom noe mange folk ikke klarer, og du vil vaere en ressurs for mange som er i den situasjonen du en gang var. Uansett er dette en interessant traad om hva som foregaar i hodet paa en funksjonell rusmisbruker. Vi hoerer for lite fra den type mennesker.
Vis hele sitatet...
Hehe.

Jeg skjønner hva du sier, og jeg skjønner hvor du kommer fra. Men du tar ganske enkelt helt, fullstendig feil.

For meg er det litt uinteressant å lese om mine uttalelser før i tiden; om så bare noen måneder tilbake. Jeg er ikke den personen lenger. ****Edit: Selvsagt er jeg den personen. Men jeg har ikke de kvalene i livet, jeg har ikke de samme problemene, jeg mangler ikke det samme lenger. De negative situasjonsbetingede faktorene er rett og slett vekk.

Som sagt er det et problem at jeg ikke kan forklare hvorfor her inne, så jeg forstår at jeg virker desillusjonert.

Men, koman..Hvor lenge har jeg slitt? Hvor lenge har jeg delt alt med dere her inne?

Og hvor lenge har det ikke gått bedre?





Så, nå; NÅ har jeg bestemt meg for å bare starte en løgn her inne, for hva for en grunn?

Om jeg var mer på bæret enn noengang, løy om det, og møtte mer anklager enn noengang før...:Tenk; hadde dette vært mitt svar?

Det går helt fantastisk bra med meg. Fysisk, mentalt - og i livet. Mest av alt i livet; så kommer det andre naturlig bak. Inkludert mindre behov for rus; som forøvrig har vært avtagende i rundt et år nå. Har lagt ut loggene mine og alt; tror dere dere betyr så mye for meg at jeg hadde brukt timesvis på å fabrikere en svært sakte avtakende rusvane?

Men nok en gang, dette var ikke det jeg ville snakke om. Nå har jeg ikke mer pause igjen. Vi får snakkes neste gang.

Merk dere hva supernarkisen driver med fredag klokken 23:00, btw.

Dere bekrefter forøvrig bare mitt poeng Tenk hvor jævlig strevsomt det er å møte den motstanden her i det virkelige liv - når man genuint faktisk klarer seg bedre. Tankevekker.

Hvis jeg kommer på en måte å dokumentere hvor bra det går uten å risikere noe så skal jeg faen meg gjøre detr.
Sist endret av Tøffetom; 13. mai 2016 kl. 23:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.