View Single Post
Får jeg lov til å komme med litt konstruktiv tilbakemelding til det du nettopp har skrevet?
Ta det fra en tidligere rusmisbruker/fortsatt avhengig person, men ikke i aktiv avhengighet på annet enn nikotin og koffein.

Det er for det første sinnsykt bra at du ikke har rørt hesten på 8 døgn! Helt sinnsykt bra, altså! Nå er toleransen på null igjen, og kroppen din har praktisk talt glemt at det har eksistert. Om du går inn for det nå, trenger du aldri røre det igjen. Aldri.

Du sier at du faktisk injiserte amfetamin? Men har holdt deg unna hest og bjørn, og derfor er du "frisk"? Jeg skjøt amfetamin i alt for lang tid. Jeg kjenner så mange mennesker som ikke har vært fan av pepper, helt frem til de prøvde å skyte det. Til og med folk som sa de ikke likte det. Vips, så veide de 15 kg mindre og gjorde ikke annet. Men de innrømmet det hverken ovenfor seg selv, eller andre. Det at du i tillegg har drukket litt GBL er jo ikke bra i det hele tatt. Det gir jo en heroin-liknende rus og er helt sykt digg - om du virkelig skal komme over dette, må du rett og slett klare å holde deg helt unna slikt.

Jeg vet, og merker, at du er langt på vei. Men stasjonsvogn og hund tviler jeg på du er helt i mål med enda.

Tror du ikke amf fyller kroppen din med både dopamin og serotonin? Tror du ikke mangelen på søvn du nå sitter med er negativt for deg? Tror du ikke du bare har skiftet ut en avhengighet med en annen?

Det er vel så bra å kutte ut heroinen. Men det er ikke lurt å skifte den ut med noe annet. Pest eller kolera? Jeg skal love deg, amfetaminavhengighet kan by på like mange ille stunder som heroinavhengighet kan.

Jeg har virkelig stor tro på deg! Men du må slutte å lure deg selv. I tillegg; du skrev denne tråden 06:09 på morgenen. Hvor mange døgn har du vært våken? Er det stasjonsvogn og hund å være våken på pepper eller?

Prøver aldeles ikke å være frekk. Du må ikke se på dette som et personlig angrep, selv om jeg vet det føles sånn. Jeg prøver bare å få deg til å se realiteten i øynene, slik det ser ut for en utenforstående person. En person som ikke kjenner deg ser nesten ikke forskjell på en speedfreaker og en heroinist, narkomane kalles de.

Ønsker deg virkelig alt lykke til. Du får det til!