View Single Post
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
321
Synes det er bra noen tør å si det. Dette er en eviglang kavalkade i å snakke seg selv opp, få skryt fra de rundt seg om at "dette klarer du! Vi heier på deg!" for så og falle. Og så reiser man seg opp igjen. Denne gangen går det bedre. Skryt fra de rundt deg. Og så faller du igjen. Om og om og om igjen.

For meg virker det som du har havnet i et ganske fastsatt mønster du ikke evner selv å komme deg ut av. Du lever på tanken om at dette skal du klare selv, du er jo tross alt en oppegående fyr som tar høyere utdanning og har et nyansert nok språk til å formidle ditt tankegods på en slik måte at man kan lure på om du egentlig er en junkie. Du er ikke den typiske narkisen. Det er noe med deg som gjør at dette er noe du klarer selv. Tror du. Og jeg synes denne tråden viser langt på vei at du ikke klarer det selv. Så langt i hvert fall.

Jeg tror de aller fleste av oss som følger med på denne tråden ønsker at du skal klare å komme deg ut av dette. Lite er umulig, og selvfølgelig finnes det en mulighet for at du vil klare å komme deg ut av dette selv. Jeg tror bare du ville fått fortgang i hele prosessen ved å søke profesjonell hjelp. For sammen med ditt ønske om å komme deg ut av dette, din tro på deg selv og de av oss som håper det beste for deg her, så er jeg ganske sikker på at du ville økt sjansen betraktelig ved å ta i mot hjelp.

Jeg forventer egentlig en aldri så liten shitstorm fra deg, og kjenner jeg har litt angst for å sende inn denne posten. But here goes, og lykke til uansett opplegg du velger.