View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Irradiated Fish Vis innlegg
Heisann TS er i de tidlige fasene for hjelp ang problemer ala dine (har ikke adhd). Kunne du si noe om hvilken hjelp du har fått med søvnrpoblemer. Sliter noe helvete selv med innsovningsfasen. 10 år med depresjon og 2-3år med alkoholisme. En del andre ting som fucker med huet, men det er for meg å psykriatrien å finne ut av.
Generelt, funker det å erstatte hasj med alkohol? Jeg har lyst til å bli rusfri(ere). Men ikke rusfri. Er bare av typen som drikker for å sove. Så rus for meg er bare tillatt etter 18:00.
Vis hele sitatet...
Jeg ville tenkt meg nøye om før jeg erstattet hasj med et langt farligere rusmiddel, som alkohol er. Jeg vil ikke være dømmende, men det er noe påfallende over mange som sliter med rus, og det er at tanken på å f.eks. løse et problem UTEN rus/medikamenter, den er rimelig fjern. Hvorfor tror du det er slik? Det kan først være lurt å finne ut av roten til dine søvnproblemer i samråd med leger, før du selvmedisinerer. Ja, alkohol gjør oss litt trøttere, men det gir elendig søvnkvalitet. Snakk med legen din, please!