View Single Post
Lvl 5 Taskenspiller
159
Politiet kan finne på å kjøre deg hjem hvis de anser at det er et bedre alternativ enn legevakt/glattcelle, men jeg tviler på at det skjer hvis du oppfører deg som en sta tulling. Hvis du nekter å forlate et sted politiet gir deg beskjed om å forlate vil de mest sannsynlig bruke sin legitime mulighet til å fjerne deg med makt. Dough klargjør dette rimelig greit i forrige innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
...Ellers så føler jeg at de bare gir meg et valg å velge om jeg vil sove i arresten eller hjemme. Og jeg hadde faktisk foretrukket arresten den natta.(min utheving)
Vis hele sitatet...
Hva du føler er nok dessverre ikke spesielt relevant her, og jeg må innrømme at jeg synes det er ganske tåpelig å bruke autisme som unnskyldning. Om du har den diagnosen vil jeg anta at du er ganske vant med å misforstå sosiale kontekster, og da bør du være glup nok til å spørre politiet hva det å bli kjørt til arresten betyr, isteden for å føle deg frem til svaret og satse på å protestere i etterkant.
De fleste politifolk er akkurat sånn som resten av oss; hvis folk oppfører seg chill får de mer goodwill enn hvis de velger å kverulere seg gjennom enhver situasjon
Sist endret av Dialogisk; 26. januar 2024 kl. 21:29. Grunn: add-on