View Single Post
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Kan ikke du sende en mld til en moderator og spørre om du kan få en egen samletråd etterhvert?

Dette er ikke første gangen du skal fortelle oss andre hvordan vi skal forholde seg til rus. Noe som i og for seg er greit, men du har ikke kommet med en eneste kilde - noensinne. Du bare synser om alle andres bruk, da du selv har et ganske slephendt forhold til det hele selv (hver eneste helg, var det ikke?). Bare det å anbefalle noen å røyke 3 dager i uken sier jo sitt.

Slutt å glorifisere deg selv. At det er usunt å røyke hver dag er yesterdays news, og vi trenger ihvertfall ikke flere tråder med det samme makkverket ditt i nye inpakninger.
Vis hele sitatet...
Trådstarter tok kanskje innlegget mitt litt ut av sammenhengen den var skrevet for, men det er ikke rent sjelden at rimelig mange unge havner opp i vennegjenger hvor det eneste de gjør er å røyke hasj, hele tiden, hver dag, alt handler om cannabis. Jeg er også ganske sikker på at du enten selv har vært i en slik type vennegjeng, eller i det minste vet om mange slike. Det var disse jeg henvendte meg til, når de anbefaler nybegynnere å røyke "bøtte, tørris" etc for bedre effekt av noe dårlig hasj.

Men jeg er enig i at man ikke kan si noe spesifikk antall grense for hvor ofte man kan røyke, slik som TS gjør her. Selvfølgelig har man det bra om man røyker hver dag, og kun gjør det, men så snart man slutter så vil problemene ofte vise seg. Hvis du ikke føler at cannabis er noe primært i livet ditt og du klarer deg bra og har det bra, så kan du vel ikke kalles en rusmisbruker? Men uansett- fortsetter du å røyke cannabis hver dag, så vil du eventuelt gå på en smell, det er bare et tidsspørsmål.
Sist endret av HippiRødstrømpe; 11. oktober 2011 kl. 08:57.