View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1500 mg du burde følge krystallkongens nedtrappingsplan, må være mye sunnere å trappe ned med subutex, ikke at jeg er noe ekspert men hør på krystallkongen. Det hadde jeg gjort om det skulle gå skeis.

Dag 11/12 for meg… holder ikke tellinga lengre, troooor jeg er over det verste nå fysisk. Får en og annen episode der adrenalinet skyter i været pupiller lever sitt eget liv og frysninger. Men det passerer etter noen timer. Psykiske har fått seg en trøkk, men overkommelig. Alt føles som jeg nettop har hoppet unna et tog i siste liten…
Vis hele sitatet...

Beklager seint svar, men ja, 1500mg var nok litt i det meste laget, men spiste en 100 pk og nå har jeg vært av subben en måned cirka. Skal innrømme at jeg fikk en strek for en ukes tid siden, men det ga meg bare total avsmak på det kjøret igjen iogmed jeg ikke trenger det. Men jeg går på to *100mg tramagetic til vanlig fra lege, så jeg sliter mere med de faktisk Men håper det går bra med TS og alle andre som prøver og komme seg unna! Ps Krystallkongen er en vis kar