View Single Post
Bare for å kaste inn mine egne erfaringer.

Prøvde selv speed for første gang for like over 2 år siden. Den første runden var rett og slett magisk. Satt oppe med ett par kammerater gjennom hele lørdags natt, slappet av alene gjennom søndag natt, og sov som en stein mandag natt. Har aldri kost meg så mye i hele mitt liv. Den første runden var ikke nøye gjennomtenkt. Det var en ungdommelig og dum "Hei dude, *navn* kom tilbake fra Oslo og noen solgte ham speed, blir du med?". Ja klarte tenkte jeg, og kasta meg på. Siden den gang har jeg ikke rørt stoffet. Jeg har vært forsiktig, og gjort det jeg kan for å unnga å havne i en slik situasjon som beskrives i starten av denne tråden. Jeg skal inrømme at jeg har ekstremt lyst til å ta en runde til, og neste gang jeg får muligheten, vil det nok skje. Men så vil det være stopp igjen.

Jeg prøver på ingen måte å si at det er de som sliter med det sin feil, eller at det ikke kreves mer enn å ta seg sammen. Selv om jeg ikke forstår sitasjonen, forstår jeg nok til at det ikke er enkelt å komme seg ut. Men fortsatt, om man er forsiktig fra starten, kan det være en hyggelig opplevelse, men ikke mer enn en.