View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Evig eies kun et dårlig rykte (speaking of myself). Jeg forstår at du har angst når du tenker tilbake på det, men synes den historien din er såpass mild at jeg nesten blir litt misunnelig.

Fra jeg var altfor ung til å drikke og til jeg nærmet meg 30år så har jeg gjort så mye toskete i fylla at jeg har lært meg å fortrenge det. Det skjedde noe med meg etter jeg passerte 30, hva det var vet jeg ikke. Modnet litt kanskje.

Der jeg vokste opp der begynte vi å drikke veldig tidlig og kulturen var alltid å drikke til det enten var tomt eller ikke fysisk mulig å drikke mer. Desverre en kultur jeg brukte alt av 20`årene mine på. Vi hadde det definitivt mye gøy, men veldig mye burde vært ugjort.

Det var mye slossing mellom ulike vennegrupper som en kveld gikk for langt og endte for min del i 7mnd bak murene. Ugreit. Veldig masse sprø humor. Ligger fremdeles en video av meg på nettet der jeg løper naken midt i sentrum etter å ha tapt et veddemål. Bryr meg ikke så veldig mye om det, men litt kjipt å tenke på at jobb/familie/naboer eventuelt kan se det.

Kunne sikkert skrevet en bok om fyllehistorier, mange av de er morsom, mange av de not so much. Den aller verste av de så jeg ikke før det var for sent. Merkelig nok så var jeg ilag med ei jente som nesten aldri drakk. Om hun drakk så var det veldig lite og hun hadde alltid kontroll over seg selv. I nesten 8år holdt hun ut med en som gikk fullstendig "cowboy" hver helg og jeg har ikke tall på hvor mange ganger lille hun har måtte dradd meg opp trappene hjemme og plassert meg fint i sengen. En dag fikk hun nok og dro sin vei.

Jeg så ikke dette fra hennes side før jeg var blitt en del eldre. Hun må virkelig ha vært glad i meg. Vel, det var min verste historie. Den ble kanskje litt generell, men i mitt syn så var det den verste konsekvens fra den tiden. Håper ikke det ble for langt/rotete.

Ikke tenkt på det OP, alle driter seg ut fra tid til annen, noen hver helg. Du er nok ikke sistnevnte, så ta det med ro